Loopbaanactiviteiten

Resultaat 11 - 20 (van 25)

• vr 06 sep Gratis loopbaanadvies Bekijk details

6 september 2024 | Bibliotheek Veldhoven

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan?

• ma 16 sep Week van de Loopbaan Bekijk details

16 september 2024 | Bibliotheek Veldhoven

Wil jij ontdekken welk werk het best bij je past? Meer energie uit je werk halen? Of zorgen dat je zichtbaar bent op de arbeidsmarkt? In de Week van de Loopbaan geven drie Veldhovense loopbaanprofessionals je gratis advies!

• di 17 sep Week van de Loopbaan Bekijk details

17 september 2024 | Bibliotheek Veldhoven

• wo 18 sep Week van de Loopbaan Bekijk details

18 september 2024 | Bibliotheek Veldhoven

• vr 20 sep Week van de Loopbaan Bekijk details

20 september 2024 | Bibliotheek Veldhoven

• ma 30 sep Inloopspreekuur Huis naar Werk Bekijk details

Van 13:00 tot 15:30 | Bibliotheek Veldhoven

Wil jij antwoorden vinden op jouw vragen over werk, scholing of ontwikkeling? Bij Huis naar Werk helpen ze je graag, helemaal gratis!

• vr 04 okt Gratis loopbaanadvies Bekijk details

4 oktober 2024 | Bibliotheek Veldhoven