Werk vinden dat bij je past

Donderdag 6 juni 2024, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Ben je toe aan een baan die je energie geeft? Meld je aan voor de loopbaanworkshop van Daniëlle Bax!

De workshop is ideaal voor mensen die graag willen weten welk werk het beste bij ze past. Daniëlle: "Ook als je het best een beetje spannend vindt, omdat je niet weet waar je uit gaat komen, wil ik je van harte uitnodigen om mee te doen. Zelf proberen heeft je niet gebracht waar je wilt zijn dus ik wil je daar graag bij helpen."

Over Daniëlle

Daniëlle Bax helpt mensen richting een baan die echt bij ze past door eerst in te zoomen op wie ze zijn als persoon. Maar belangrijker nog: door te weten waar jij goed in bent, zul je werk vinden waar je energie van krijgt en waar je voldoening uit haalt.

Deelname is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Loopbaanadvies in de Bibliotheek Veldhoven

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan? In de Bibliotheek Veldhoven kun je terecht voor gratis loopbaanadvies. Elke eerste vrijdag en derde maandag van de maand zijn er loopbaanspreekuren. Je krijgt persoonlijk advies van drie ervaren loopbaanprofessionals. De spreekuren zijn gratis en geheel vrijblijvend.

Daarnaast staan tijdens de Week van de Loopbaan (jaarlijks in september) extra spreekuren en workshops op het programma. Buiten deze week worden ook regelmatig workshops aangeboden, waaronder de workshop 'Werk vinden dat bij je past' door Daniëlle Bax.