Verkiezingsspecial

2 maart 2017, van 20:00 tot 22:00

Kosten: Gratis op vertoon van ticket

Op 15 maart is het weer zover: Nederland kiest een nieuwe volksvertegenwoordiging. Verkiezingen volgen en beslissen op wie je gaat stemmen kan lastig zijn.

Niet iedereen weet precies wat de Tweede Kamer doet, welke onderwerpen er spelen en hoe je hiervoor kunt stemmen. Om mensen beter voor te bereiden op deze verkiezingen, organiseert de Bibliotheek Veldhoven in samenwerking met ProDemos de Verkiezingsspecial, Deze bijeenkomst is bedoeld voor mensen die de politiek misschien niet op de voet volgen, maar er wel iets meer over zouden willen weten.

De insteek van de avond is dat het een leuke avond moet zijn. Bezoekers worden op een luchtige manier geïnformeerd over de Tweede Kamerverkiezingen, bijvoorbeeld met een quiz, een interactieve presentatie, een spel en een filmpje.

Entree en aanmelden

De verkiezingsspecial is toegankelijk op vertoon van gratis ticket.
Maximum aantal deelnemers is 50 personen, dus bestel snel en eenvoudig een gratis ticket, online of in de bibliotheek.

Bestel gratis tickets