Jonge Jury

4 januari 2021 t/m 3 mei 2021

Ben je tussen de 12 en 16 jaar? Dan ben jij de Jonge Jury! Verslind de Leestips en breng je stem uit op jouw favoriete boek(en).

Het boek met de meeste stemmen wint de Prijs van de Jonge Jury 2021. Stemmen kan tot en met maandag 3 mei, dus ga aan de slag en maak zo meteen kans op een leuke prijs: een Fuji Film Instax-camera!

Stemmen kan op alle jeugdboeken uit de lijst, maar volg je het advies van het Jonge Jury Boekgenootschap, dan lees en stem je op één van de leestips. En zit jouw favoriete titel niet bij deze boeken, dan voeg je die zelf handmatig toe.

Op 9 juni wordt de Prijs van de Jonge Jury 2021 uitgereikt aan de schrijver van het boek met de meeste stemmen tijdens de Dag van de Jonge Jury. Dan wordt ook de winnaar van de Jonge Jury Debuutprijs 2021 bekend gemaakt.

Ga naar de website

Boeken uit de elf leestips in de Bibliotheek Veldhoven

Boeken uit de top 10 in de online Bibliotheek (e-book en/of luisterboek)